Փաստեր Բանգլադեշի մասին

Достопримечательности Бангладеша | Чем заняться в Бангладеше ...

Բանգլադեշում Նոր տարին նշվում է ապրիլի 14-ին, այլ ոչ թե հունվարի 1-ին:

120 կմ երկարությամբ Քոքսի Բազարի տեղական լողափն աշխարհում ամենաերկարն է:

Բանգլադեշում ամենատարածված սպորտը ծղրիդն է: Ազդում է բրիտանական ժառանգության վրա:

Բանգլադեշը աշխարհի ամենախիտ բնակեցված երկիրն է, մինչ այժմ այն երբեք չի նվաճել մեկ օլիմպիական մեդալ, չնայած 1984 թվականից ի վեր նրա թիմը չի թողել մեկ ամառային օլիմպիական խաղ:

Նահանգի մայրաքաղաք Դաքայից ոչ հեռու, տեղի միլիոնատեր Ասանուլլա Մոնին կառուցել է Թաջ Մահալի ճշգրիտ կյանքի կրկնօրինակը ՝ զարդարելով իր ունեցվածքը այս շենքի հետ:

Բանգլադեշում եղանակների հիմնական տարբերությունը անձրևի քանակությունն է, օդի ջերմաստիճանը գործնականում չի փոխվում սեզոնից:

8-րդ դարում կառուցված Սոմապուրի Վիհարա վանքը Հարավային Ասիայի ամենամեծ հնագիտական վայրերից մեկն է: Համալիրը տարածված է ավելի քան 11 հա տարածքի վրա:

Երկրում կան բազմաթիվ հնագիտական տեղանքներ, որոնք սկսվում են մ.թ.ա. 2000 թվականից:

Բանգլադեշի ամենախոշոր քաղաքներից մեկում ՝ Բարիզալեն, դուք կարող եք ականատես լինել եզակի բնական երևույթի. Ինչ-որ անհայտ պատճառով, կա աղմուկ, որը հիշեցնում է հրետանային թնդանոթը: Երևույթը կոչվում էր «Բարիսալի զենքերը»:

Մի անգամ Բարիսալի ղեկավարությունը, որն իր տրամադրության տակ չուներ շինարարական տեխնիկա, բերեց կրկեսի փղի փլված շենքերի ոչնչացումը: Կենդանին հրաշալի կերպով հաղթահարեց առաջադրանքը ՝ թողնելով միայն բեկորներ:

Автор: karenvardanyanblog

Իմ մասին Ես Կարենն եմ, սովորում եմ Հյուսիսային դպրոցի հինգերորդ դասարանում։ Ես ինը տարեկան եմ, սիրում եմ կարատե, լող, նկարչություն և մաթեմատիկա։ Իմ ամենասիրելի մրգերն են խնձորը, տանձն ու դեղձը։ Ես շատ եմ սիրում ուտել պիցցա։ Ես սիրում եմ ազատ ժամերին ընկերներիս հետ խաղալ ֆուտբոլ: Ես նաև գնում եմ դաշնամուրի և շատ եմ սիրում նվագել: Ինձ շատ է դուր գալիս Մխիթար Սեբաստացու անվան դպրոցը, որովհետև այնտեղ մենք միշտ ճամփորդում ենք:

Оставьте комментарий