Փաստեր Ալժիրի մասին

Հղում

Ալժիրն Աֆրիկայի ամենամեծ նահանգն է:

Ֆրանսիան անցկացրեց առաջին մթնոլորտային միջուկային փորձարկումը Ալժիրում. 1960 թվականին այնտեղ պայթեցվեց TNT հզորությամբ մոտ 70 կիլոտոն տրանտ հզորությամբ ռումբ (համեմատության համար, որ ամերիկացիները ռումբ են նետել Հիրոսիմայի վրա ՝ 13-ից 18 կիլոտոն լիցքով): Ընդհանուր առմամբ, Ֆրանսիան 17 ատոմային պայթյուն է իրականացրել Ալժիրում ապացուցող հողի վրա:

Ալժիրում տիրող ծանր քաղաքական իրավիճակի պատճառով արտակարգ դրությունը տևեց 19 տարի: Այն չեղարկվեց միայն 2011-ի փետրվարի վերջին:

Աֆրիկյան այս երկրի տարածքի մեծ մասը (մոտ 80%) գրավված է Սահարա անապատը։

Որսագողերի և որսորդների մեղքի պատճառով Ալժիրում գրեթե ոչ մի կենդանիներ չեն մնացել:

Ալժիրում, ինչպես և աֆրիկյան երկրների մեծ մասում, կուսկուսը չափազանց տարածված է: Այս ուտեստը պատառաքաղով ուտելը համարվում է անպարկեշտ — կուսկուսը ուտվում է միայն աջ ձեռքով, ծայրահեղ դեպքերում ՝ կարող եք օգտագործել գդալ:

Ալժիրի տներում սեղաններ կամ աթոռներ չկան. Տեղացիները ուտում են հատակին գորգերի և բարձերի վրա նստելիս:

1958 թվականից Ալժիրի համալսարանում ուսանողները ռուսերեն են սովորում:

Автор: karenvardanyanblog

Իմ մասին Ես Կարենն եմ, սովորում եմ Հյուսիսային դպրոցի հինգերորդ դասարանում։ Ես ինը տարեկան եմ, սիրում եմ կարատե, լող, նկարչություն և մաթեմատիկա։ Իմ ամենասիրելի մրգերն են խնձորը, տանձն ու դեղձը։ Ես շատ եմ սիրում ուտել պիցցա։ Ես սիրում եմ ազատ ժամերին ընկերներիս հետ խաղալ ֆուտբոլ: Ես նաև գնում եմ դաշնամուրի և շատ եմ սիրում նվագել: Ինձ շատ է դուր գալիս Մխիթար Սեբաստացու անվան դպրոցը, որովհետև այնտեղ մենք միշտ ճամփորդում ենք:

Оставьте комментарий