ԵՐԿՐԱՉԱՓՈՒԹՅՈՒՆ

99. Գտեք 8–անկյուն բուրգի կողերի, նիստերի և գագաթների թվերը:
n – անկյուն բուրգ
n=8
կողեր – 2∙n=2∙8=16
գագաթ – n+1=9
նիստեր – n+1=8+1=9
Պատ․՝ 9 գագաթ, 9 նիստ, 16 կող

103. Եռանկյուն բուրգի կողմնային նիստերը ընդհանուր գագաթ ունեցող հավասարասրուն ուղղանկյուն եռանկյուններ են: Ապացուցեք, որ բուրգի հիմքը հավասարակողմ եռանկյուն է:

Տրված է՝
ABCO եռանկյուն բուրգ
AO=BO=CO
<O=90°
Ապ․ AB=BC=AC
Դիտ․ △AOB, △BOC և △AOC
OA=BO=CO և <AOB=<BOC=<AOC
=> △AOB=△BOC=△AOC
AB=AC=BC=>△ABC հավասարակողմ

Автор: karenvardanyanblog

Իմ մասին Ես Կարենն եմ, սովորում եմ Հյուսիսային դպրոցի հինգերորդ դասարանում։ Ես ինը տարեկան եմ, սիրում եմ կարատե, լող, նկարչություն և մաթեմատիկա։ Իմ ամենասիրելի մրգերն են խնձորը, տանձն ու դեղձը։ Ես շատ եմ սիրում ուտել պիցցա։ Ես սիրում եմ ազատ ժամերին ընկերներիս հետ խաղալ ֆուտբոլ: Ես նաև գնում եմ դաշնամուրի և շատ եմ սիրում նվագել: Ինձ շատ է դուր գալիս Մխիթար Սեբաստացու անվան դպրոցը, որովհետև այնտեղ մենք միշտ ճամփորդում ենք:

Оставьте комментарий